Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu, wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:
- elektronicznie– dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym
- telefonicznie – pod numerem telefonu: 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie przyjmuje umówionych klientów w:
- poniedziałek od 8:00 do 18:00
- wtorek - piątek od 8:00 do 15:00
Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu
Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pli serwisie www.biznes.gov.pl
Kontakt telefoniczny z urzędem
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się telefonicznie. Zobacz spis numerów (link)
Elektroniczna skrzynka podawcza
Wszystkie sprawy przez 7 dni w tygodniu można rozpocząć poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).
Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (link).
SKARGI I WNIOSKI
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- pisemnie na adres: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Narutowicza 56, 20-016 Lublin;
- w punkcie podawczym Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie;
- za pośrednictwem ePUAP;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.3us.lublin@mf.gov.pl;
- faksem na numer: 81 535 04 53;
- osobiście w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie, we wszystkie dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00 oraz w każdy poniedziałek w godzinach 8.00 - 18.00.
Naczelnik Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w godzinach od 8:00 do 14:00 (poniedziałek) po uprzednim ustaleniu terminu spotkania. Możliwe jest również ustalenie innego, dogodnego terminu przyjęcia.
Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
- naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane są do:
Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin
Skargi i wnioski dotyczące działania urzędów skarbowych województwa lubelskiego i Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przy ul. Szeligowskiego 24 w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 7.15 - 15.15 w sekretariacie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
Krajowy Telefon Interwencyjny Krajowej Administracji Skarbowej (KTI KAS)
Krajowy Telefon Interwencyjny KAS jest scentralizowanym kanałem komunikacji służącym przyjmowaniu od naszych podatników informacji na temat:
- naruszeń przepisów prawa podatkowego,
- naruszeń przepisów prawa celnego,
- opinii dotyczących funkcjonowania Krajowej Administracji Skarbowej.
Numer Krajowego Telefonu Interwencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej oraz adres internetowy są jednolite na terenie całego kraju.
Całodobowy bezpłatny telefon interwencyjny: 800 060 000
adres e-mail: powiadom_kas@mf.gov.pl
Zarówno telefon interwencyjny, jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.