Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Urząd Skarbowy w Lubartowie                                                          

Siedziba Urzędu Skarbowego w Lubartowie znajduje się przy ulicy Legionów 55 w Lubartowie.

Na czele urzędu stoi naczelnik, który podlega dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Naczelnikowi pomagają zastępcy oraz pracownicy. Urząd Skarbowy w Lubartowie jest jednostką Krajowej Administracji Skarbowej.

Dostępność architektoniczna

Budynek jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Przy wejściu do budynku znajduje się dźwig osobowy dla osób z dysfunkcją narządów ruchu poruszających się na wózku inwalidzkim, który umożliwia przemieszczenie się do poziomu parteru budynku. Dźwig obsługi-wany jest przez pracowników urzędu, po wezwaniu dzwonnikiem umieszczonym na ścianie bu-dynku, obok urządzenia. W przypadku konieczności przemieszczenia się poza salę obsługi znajdującą się na parterze budynku, możliwe jest skorzystanie z windy osobowej z automatycz-nie rozsuwanymi drzwiami, zapewniającej dostęp na wyższe kondygnacje budynku. W kabinie windy wszystkie przyciski wyposażone są w grafikę Braille'a. Toaleta na parterze budynku przy-stosowana jest dla osób niepełnosprawnych, została wyposażona w uchwyty i inne urządzenia wymagane w takich toaletach ułatwiające korzystanie z nich tym osobom. Parking urzędu - po-siada miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Ponadto pracownicy sali obsługi zwracają uwagę na osoby mające ograniczone możliwości poru-szania się, które w miarę możliwości powinny być obsłużone poza kolejnością lub, jeżeli jest to możliwe, na odrębnym stanowisku obsługi.

Osoby uprawnione, tj. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia z organami administracji publicznej, mogą korzystać z pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Lubartowie poprzez wykorzystywanie środków wspierających komunikowanie się.

Osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędem poprzez:

Osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędem poprzez:

W kontakcie z urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca ma prawo skorzystania usług tłu-macza posługującego się polskim językiem migowym (PJM), systemem językowo – migowym (SJM), sposobami komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN). Usługa ta jest realizowana po uprzednim powiadomieniu, które powinno być przekazane do urzędu co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą (z wyłączeniem sytuacji nagłych). 

Powiadomienie może zostać przesłane w jeden z następujących sposobów:

  • pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Lubartowie, ul. Legionów 55, 21-100 Lubartów;

  • mailem na adres: sekretariat.us.lubartow@mf.gov.pl;

  • faksem na nr 81 852 62 83.

Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.10.2020 Data publikacji: 28.05.2015 12:41 Data ostatniej modyfikacji: 30.12.2024 09:28
Autor: Natalia Darmochwał-Janik Osoba publikująca: Natalia Darmochwał-Janik Osoba modyfikująca: Magdalena Wierzejska