Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Urząd Skarbowy w Lubartowie                                                          

Siedziba Urzędu Skarbowego w Lubartowie znajduje się dwóch budynkach: jedna przy ulicy Legionów 55 oraz druga przy ulicy Adama Mickiewicza 6 w Lubartowie.

ul. Legionów 55 w Lubartowie

ul. Adama Mickiewicza 6 w Lubartowie

Na czele urzędu stoi naczelnik, który podlega dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Naczelnikowi pomagają zastępcy oraz pracownicy. Urząd Skarbowy w Lubartowie  jest jednostką Krajowej Administracji Skarbowej.

Dostępność architektoniczna

Od strony architektonicznej budynki Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Legionów 55 oraz ul. Adama Mickiewicza 6 nie są dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych ruchowo - brak jest wind, podjazdów lub innych ułatwień w tym zakresie. Przyjętym rozwiązaniem jest indywidualne podejście pracownika urzędu do osoby niepełnosprawnej potrzebującej pomocy, np. udzielenie pomocy związanej z wejściem do budynku, wydanie niezbędnych dokumentów na zewnątrz urzędu, wysłanie dokumentów pocztą, udzielenie informacji o możliwości załatwienia sprawy z wykorzystaniem elektronicznych form komunikacji. Ponadto pracownicy sali obsługi zwracają uwagę na osoby mające ograniczone możliwości poruszania się, które w miarę możliwości powinny być obsłużone poza kolejnością lub, jeżeli jest to możliwe, na odrębnym stanowisku obsługi.

Osoby uprawnione, tj. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia z organami administracji publicznej, mogą korzystać z pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Lubartowie poprzez wykorzystywanie środków wspierających komunikowanie się.

Osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędem poprzez:

W kontakcie z urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca ma prawo skorzystania usług tłumacza posługującego się polskim językiem migowym (PJM), systemem językowo – migowym (SJM), sposobami komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN). Usługa ta jest realizowana po uprzednim powiadomieniu, które powinno być przekazane do urzędu co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą (z wyłączeniem sytuacji nagłych). 

Powiadomienie może zostać przesłane w jeden z następujących sposobów:

  • pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Lubartowie, ul. Legionów 55, 21-100 Lubartów;

  • mailem na adres: sekretariat.us.lubartow@mf.gov.pl;

  • faksem na nr 81 854 13 62.

Do budynków i wszystkich ich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.10.2020 Data publikacji: 28.05.2015 12:41 Data ostatniej modyfikacji: 08.10.2020 10:33
Autor: Natalia Darmochwał-Janik Osoba publikująca: Natalia Darmochwał-Janik Osoba modyfikująca: Bożena Birska-Gnyp