Urząd Skarbowy w Łukowie
Siedziba Urzędu Skarbowego w Łukowie znajduje się przy ulicy Międzyrzeckiej 72a w Łukowie.
Na czele urzędu stoi naczelnik, który podlega dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Naczelnikowi pomagają zastępcy oraz pracownicy. Urząd Skarbowy w Łukowie jest jednostką Krajowej Administracji Skarbowej.
Dostępność architektoniczna
Budynek jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Główne wejście do budynku dostępne jest z poziomu terenu, a w chodnikach występują miejsca obniżenia krawężników.
W budynku urzędu na parterze znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych. Toaleta wyposażona jest w uchwyty i inne urządzenia wymagane w takich toaletach.
Osoby uprawnione, tj. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia z organami administracji publicznej, mogą korzystać z pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Łukowie poprzez wykorzystywanie środków wspierających komunikowanie się.
Osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędem poprzez:
-
wysyłanie korespondencji na adres: Urząd Skarbowy w Łukowie, ul. Międzyrzecka 72a, 21-400 Łuków;
-
korzystanie z poczty elektronicznej: sekretariat.us.lukow@mf.gov.pl;
-
przesyłanie faksów: nr 25 640 05 44;
-
kontakt telefoniczny: nr 25 640 05 26;
-
korzystanie z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie).
W kontakcie z urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca ma prawo skorzystania usług tłumacza posługującego się polskim językiem migowym (PJM), systemem językowo – migowym (SJM), sposobami komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN). Usługa ta jest realizowana po uprzednim powiadomieniu, które powinno być przekazane do urzędu co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
Powiadomienie może zostać przesłane w jeden z następujących sposobów:
-
pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Łukowie ul. Międzyrzecka 72a, 21-400 Łuków;
-
mailem na adres: sekretariat.us.lukow@mf.gov.pl;
-
faksem na nr 25 640 05 44.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.