Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:
- elektronicznie– dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym
- telefonicznie – pod numerem telefonu: 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8.
Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim przyjmuje umówionych klientów w:
- poniedziałek od 8:00 do 18:00
- wtorek - piątek od 8:00 do 15:00
Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu
Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl
Kontakt telefoniczny z urzędem
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)
Elektroniczna skrzynka podawcza
Wszystkie sprawy przez 7 dni w tygodniu można rozpocząć poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).
Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (link).
Skargi i wnioski:
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- pisemnie na adres: ul. Lubelska 1/2, 21-300 Radzyń Podlaski;
- w punkcie podawczym Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, sala obsługi - pok. 32;
- za pośrednictwem ePUAP;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.us.radzyn-podlaski@mf.gov.pl;
- faksem na numer: 83 341 47 00;
- osobiście w siedzibie Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, we wszystkie dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w każdy poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00.
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w godzinach od 8:00 - 15:00 (poniedziałek-piątek), po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.
Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
- naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane są do:
Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin
Skargi i wnioski dotyczące działania urzędów skarbowych województwa lubelskiego i Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przy ul. Szeligowskiego 24 w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 7.15 - 15.15 w sekretariacie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
Krajowy Telefon Interwencyjny Krajowej Administracji Skarbowej (KTI KAS)
Krajowy Telefon Interwencyjny KAS jest scentralizowanym kanałem komunikacji służącym przyjmowaniu od naszych podatników informacji na temat:
- naruszeń przepisów prawa podatkowego,
- naruszeń przepisów prawa celnego,
- opinii dotyczących funkcjonowania Krajowej Administracji Skarbowej.
Numer Krajowego Telefonu Interwencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej oraz adres internetowy są jednolite na terenie całego kraju.
Całodobowy bezpłatny telefon interwencyjny: 800 060 000
adres e-mail: powiadom_kas@mf.gov.pl
Zarówno telefon interwencyjny, jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.